Forum anetka Ra. Strona Gwna anetka Ra.
specjalnie dla Shreka Anety
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Metoda o ktorej wspomniałam nie ma nic wspólnego z chirurg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum anetka Ra. Strona Gwna -> Aneta Radzyminska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
wafel



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Sob 14:10, 05 Kwi 2014    Temat postu: Metoda o ktorej wspomniałam nie ma nic wspólnego z chirurg

Po miesiączce rozpoczyna się faza, w której dochodzi do zmian w pęcherzyku jajnikowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
ludzie dlaczego krytykujecie wybory innych? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za to zimą wieczorem wypełzają mi czarne wielkoludy na podłogę Ale tupnę i spieprzają pod szafki [link widoczny dla zalogowanych] Tak się pisze że ze względów rodzinnych itp.
Piosenka oczywiscie najczesciej leciala na vivie -jak wygląda praktyka , którą trzeba odbyć? No to życzę Ci wytrwałości w Twoim niepaleniu i powrotu do zdrówka Ja juz nie mam sił , ciagle nie tak.. Ostatnio mam takie patent ( większosc z was też to stosyuje xD). [link widoczny dla zalogowanych]
do tego jeszcze teraz u drugiej nogi się zrobiło to samo!!!! Jestem bardzo wrażliwa na takie zabiegi :-/ bleeeee nie patrzyłam jak mi usuwali ale nasłuchałam się... Fajny pomysł połączenia fryzjerstwa z takimi tematami. Pracy szukaj od razu po warehousach i po agencjach ale bezposrednio na stronach Anglii [link widoczny dla zalogowanych] Sądząc po efektach działania tego kremu na rozstepy śmiem przypuszczać, że i te z cellulitem sobie poradzą. POZDRAWIAM!!!!!!!! zmniejsz zapotrzebowanie energetyczne-bez powodow tak sie nie dzieje,albo podjadasz albo za duzo kalorii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja tez mam wstretne blizny, 3 na twarzy (4,5, 2 i 5,5 cm lekarzowi nie wyszla operacja usuwania znamion...podobno zle zszyl i blizny sie rozeszly.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję że przestanie. Ta choroba to kwestia psychiki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bigos z wołowiną, kolega z Indii, to nowy smak pozna [link widoczny dla zalogowanych] Ja się śmieje, że mam w oczach promienie Rentgena, albo jakiś radar, bo zawsze jakw chodzę do pomieszczenia rzucam wzrokiem najpierw na podłogę, sciany i sufity i dopiero jak nie widze żadnej bestii wchodze dalej.
Ciężko mi jest gdyż na początku strasznie mnie chłodzi i swędzi, nie wiem jak długo wytrzymam, dziś drugi dzień hehe Ja chyba jednak poczekam do następnego tyg., nie chcę znów się rozczarować. do ggggg. Naprawdę jest wiele sposobów na przedłużenie stosunku [link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny Turków, ciągle narzekacie że Polacy się z Was śmieją, nabijają i brechtają, więc wniosek że Polacy to rasizm, zacofanie i ciemnogród. Ewa Sz----> Twojawypowiedź jest b.cenna. w ogóle mówię do męża, że musimy teraz jak najwięcej korzystać ze wszystkich atrakcji, dopóki się łapiemy na dzieci do lat trzech - wstęp wolny Do recklesss Dzięki za odpowiedźi. końska i bardzo bolesna, więc rzadko stosowana. to po pierwsze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój strach jest tak wielki, że jak spotkam jakieś bydle w ciągu dnia, to póżniej noc mam z głowy - boję się pojawienia kolejnego i śnią mi się przez pół nocy, więc jestem mocno przykryta kądrą, tak, aby nic się nie przedostało, a wtedy nie mogę spać, bo jest za groąco..
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasienko23,żadnych objawów,które tak pracowicie wyszukalaś w necie nie mam.Ja czuję raczej ucisk w dole pleców(ale niezbyt często) niż ból nerek.Jestem pewna,że po dawce mineralnej(polecam Jurajską niegazowaną) przechodzi.Myślę,że organizm potrzebuje więcej wody,żeby wypłukać cały ten syf,który dzięki L.zaczął być spalany. 2 razy miałam usuwany tylko brzeg paznokcia , aż w końcu tarfiłam do świetnego hirurga , który usunął mi cały paznokieć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak przy okazji: [link widoczny dla zalogowanych] p.s.
[link widoczny dla zalogowanych] ja bym nie laczyla z czarnym... Dla mnie najbardziej drażniące są szwy i nie mogę się doczekać, aż mi je zdejmą... Jedno co mi się ciśnie na usta to ...PUSTAK sandra-maria magdalena [link widoczny dla zalogowanych]
Caly czas jest na diecie ktora wyklucza cukry proste i sie swietnie czuje. Też przez długo borykałem się z tematem jaki został poruszony na tym forum a mianowicie bezsennością. wiem ,że bardzo się bała tego co będzie jakie będą skutki zabiegu jak to odbije się na jej zdrowiu i wyglądziei cóż muszę wam powiedzieć,że pomimo swoich obaw jest zadowolona, blizny prawie nie widać, waga i wygląd zewnętrzny się poprawily jak również a może przedewszystkim własna samoocena. tłuszczyk tłuszczykiem, ale ma niewielki wpływ, więc diety nie pomogą DER -er der Maurer , der Bäcker , der Spieler -en der Basen , der Rasen , der Ofen -m der Strom , der Dom , der Film -ig der Pfennig , der Essig , der Honig -ling der Zwilling , der Liebling , der Frühling -or der Motor , der Katalysator , der Organisator -nazwy por roku ,miesiecy i dni tygodnia :der Sommer , der Winter , der Mai , der Herbst -nazwy stron swiata :der Nord , der Süden , der Osten , der Westen -marki samochodow : z tego co czytam to u mnie byla bajka a nie zabieg . Trzeba napierw czuc sie ze soba dobrze, byc wyluzowanym i szczesliwym, chociazby z tego, ze sie zyje i wtedy jest latwiej kogos poznac gdziekolwiek.
[link widoczny dla zalogowanych]
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kancelaria - Zabiore Cie
[link widoczny dla zalogowanych]
moj chlopak jest wlochem, mieszkamy razem praktycznie od zawsze (wynajmowalismy pokoje w tym samym mieszaniu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poszukaj sobie jakiego zajęcia - ulubionego, staraj się spędzać milo czas. [link widoczny dla zalogowanych] w nocy było mi troche zimno ale nie miałam dreszczy
Jest to 4 lekarz u ktorego bylam na konsultacji. lbo bede pracowal za nizsza stawke , albo zatrudni innego Polaczka , ludzie nas tu juz jest za duzo ... Martuska ja też używam wosku z firmy Joanna xD Super jest co nie? To jest już naprawdę ostatnia deska ratunku, jeśli zabiegi mikrodermabrazji i lasery nie pomogą. Jeśli są Panie, które robiły nos u dr Bromy, i dysponują zdjęciami z przed i po operacji to byłabym ogromnie wdzięczna za ich przesłanie na maila. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam cieplutko Dziękuję serdecznie za życzenia. uwaga: Niestety nie możemy znaleźć mieszkania. Co to za niskie ceny tych maseczek. A klinike i lekarza polecam a o efektach mogę napisac ale w późniejszym terminie na razie jest oki - dla mnie i to najważniejsze gdyż z cudotwórcą nie miałam doczynienia.. Waga sukcesywnie spada. zastanawiam się czy sobie takiego zestawu nie zafundować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
wafel



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Sob 14:13, 05 Kwi 2014    Temat postu: to zależy jakiego typu problemy

Praktyczna rada:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post nie jest mi obcy bo juz mam za soba 14 dniowa glodowke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aerosmith- Crying i wiele innych ;] [link widoczny dla zalogowanych] Tylecka, R.Jonek - po 88cm
Niestety nie mam namiarow poza ten adres. Boje się nie tego, że coś mi się stanie - ale jak ja wytrzymam ?? Babel tak na marginesie to moze kogos zainteresuje, iz od lisopada beda nowe poloczenia samolotowe z wloch do polski.volareweb uruchamia loty z mediolanu do wroclawia i zdaje sie do lodzi.ja na polaczenia nie moge narzekac,ostatnio latam easyjet do berlina bo mam blisko,nie drogo i loty sa 2 razy dziennie przez caly tydzien. opinia o studiach- bardzo ciezko !!! [link widoczny dla zalogowanych]
juz probowalismy pare razy, ale zawsze nalog wracal. Niby powinnam chudnąć, przecież zwracałam to co zjadłam, a tu wręcz przeciwnie - tyłam w oczach! do tego masaż twarzy, maseczka potrafi zrobic ladny nos ,ale tez potrafi spartaczyc .Kilku dziewczynom z forum beauty spartaczyl.Dlatego nie pisz ,ze jest najlepszy ,raz mu sie udaje a innym razem nie.Za poprawke kaze sobie doplacac !! I nie dałam sie, nie poszłam do chirurga. Oczywiscie trzeba pamietac o predkosci!!!! Kolagen jest przestarzaly, jesli sie od czegos odchodzi to pewnie byly powody ku temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja doszłam do takiej perfekcji, że obecnie prawie nic nie jest w stanie wyprowadzić mnie z równowagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też jestem, a kwiatuszek mi się podobał bardzo,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ustaliłam sobie mniej więcej ile mogę przyszaleć i to czynię.Czy czuję efekt?w szóstym dniu-mhmm chyba jestem trochę szczuplejsza,bynajmniej nie czuję się już jak po zimie jest mi lżej.A waga,serio,zanim zaczęłam zapomniałam się zważyć,wiem,że tej zimy ważyłam jakieś 65-66 kg.Na początku wiosny dużo jeździłam rowerem,a później ochłonęłam i zaprzestałam.Reasumując niewiem ile Atkins ze mnie wyciągnął,ja myślę,że z 1,5 kg..tyle,że tyle to mogłam stracić wody,czyż nie? [link widoczny dla zalogowanych] Kapusta (100g) - 2g-5g w zaleznosci od gatunku
Witaj Radosny - miłego podróżowania Turcy osnosili się do nich dobrze.Ale ogólnie zauważyłam, że lubią bajerować , kłamać, odgrywać przebojowych, choć są jednocześnie bardzo mili. Witam wszystkich Brałam preparaty i witaminy. Bralam Cilest przez okolo rok moze, poltora roku. [link widoczny dla zalogowanych]
I już wiem,gdzie robiłam błąd- guma do żucia!! dziewczyny a gdzie bedziecie pracowac???? Mam malo czasu na szukanie przez ta cholerna sesje!!!! A ja szczerze polecam salon Prestige Studio na ul. witam jestem uczennica szkoly sredniej i mieszkam w Kielcach... Po pierwszych 15 minutach idzie już z górki. Powiem tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz będę mądrzejsza, bo włożyłam ją złą stroną
[link widoczny dla zalogowanych]
zbliżasz się- bo kiedyś nie robiłaś nic w kierunku, by wyzdrowieć, a teraz jesteś mądrzejsza o kilka faktów
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://3.rakzmw.org/prodotti/scheda_sintetica .asp?cod=1+17 [url]http://numero-privato-telecom.bmfcxx.org/ [url]http://lamellare-dimensioni.qpjnvy.org/ [/url] [url]http://smaltimento-computer-usato-verona.uwlb fm.org/ [/url] [u]http://scarcerata-carabiniere-perugia.orjndo. [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

16 euro. [link widoczny dla zalogowanych] Czesc !
Hej. ale przez ta kiepska sytuacje w Polsce nie wiem kiedy to bedzie mozliwe...ide sobie popłakac Masz rację... to jest cena za podstawowy paznokiec Witam wszystkich. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko w tej chwili nas drażnią fochy, krzyki, wojny o wszystko, a dzieciaki są małe. żADNA OPERACJA NIE POMOZE BRZYDULI, oo półtora roku temu mówiłeś, że z żabką to się chcieli procesować krętacze, a teraz sam zachęcasz do przyłączenia się do pozwu? Jestem już pięć miesięcy po operacji. 2004. Po operacji moja tarczyca została zmuszona między innymi przez nikotynę do pracy na zwiększonych obrotach aby wyrównać niedobory hormonów. Ja studiuje w Polsce wiec jestem zmuszona pojawiac sie tam przynajmniej raz na m/c...dlatego to mnie tak zainteresowalo,a mieszkam w Kielcach wiec i tak tluke sie pozniej autkiem 3 godziny z Krakowa...Jakbyscie znaly jakies lepsze polaczenia to chetnie skorzystam.Pozdrowienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki, wypróbuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Muze sie Wam pochwalic:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

AAugu ja też miałam spóźniającą sie miesiączke i po 8 dniach spóźnienia zrobiłam test i był negatywny, odczekałam tydzień i poszłam do ginekolożki która w ogóle mnie wyśmiała (wredne babsko) że za wcześnie przychodze. [link widoczny dla zalogowanych] Up
i całej reszty................ Wiki091202 proszę cię bardzo o namiar na te0go sprzedawcę będę bardzo wdzięczna [link widoczny dla zalogowanych] czy jesli ugotuje zupe z samej kapusty,cebuli,koncentratu i kostek rosolowych to tez na niej schudne???czy musze gogotwac z selerem i papryka??? Jeśli jednak wahasz się i zwlekasz z wizytą u lekarza mam dla ciebie coś co na pewno zmotywuję Cię do zwracania uwagi na własny stan zdrowia. czepiacie się strasznie upierdliwie. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam ciepło Patologia zachowania ma miejsce wówczas, gdy można stwierdzić jednocześnie: Dziekuje z gory za adresy. a rodzicom przydałoby się podrzucić jakąś porządną lekturę na temat choroby, albo isc do pedagoda i poprosic go o rozmowe z rodzicami...przykre to, jak mozna nie zgodzic sie na terapie? teraz cel to 15 do sierpnia Samo wybudzenie też pamiętam jak przez mgłę. Hej.Ja przekułam sobie pępek dokładnie 2 godziny temu Byłam u kosmetyczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum anetka Ra. Strona Gwna -> Aneta Radzyminska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin